Ny header!

Jeg har en stund tenkt på at jeg ville ha ny header. På den forrige skjedde det liksom litt for mye. Selv om jeg synes det forrige bildet var veldig kult, passet det seg kanskje ikke helt som headerbilde. 

Siden jeg for det meste er me, myself and I når jeg tar bilder, var det mye løping frem og tilbake for å få til noe brukbart. Jeg skal ikke late som at det første bildet var suksess en gang. Faktisk så det sånn her ut:

Jeg trenger kanskje ikke påpeke hva som gjorde dette bildet ubrukelig..?

Etter mye løping frem og tilbake, mye justering, og mange bilder som så nesten helt like ut, falt jeg til slutt på en favoritt. Jeg har nå sjekket ut bloggen flere ganger og må jeg si at jeg synes den nye headeren passer mye bedre enn den forrige. Det ble litt for rotete sånn som det var. 

Gammel og ny, side om side. Jeg vil gjerne høre deres mening om den nye headeren. (Haha drikkelek: en shot for hver gang jeg har skrevet header i dette innlegget).

Nå skal jeg se gårsdagens episode av “ex on the beach”, før jeg turer avgårde til kveldsvakt. 

Vi snakkes senere!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg