Det er terapi

Jeg lå opp-ned i sengen. Egentlig lå jeg på veldig mange forskjellige måter i sengen, bare at hodet aldri var på den riktige siden. Musikken spilte høyt. Gleden fylte kroppen på en behagelig måte. Alt føltes bare veldig bra. Det var terapi for sjelen å ligge i sengen, se i veggen, se på meg selv, høre på musikk… Ingen ting annet i verden. Ingen andre bekymringer. Jeg elsker de øyeblikkene hvor det bare er meg og musikken, i hele verden. Haha fantastisk hva lyder, som er satt sammen på en bestemt måte, kan gjøre.

Jeg tok frem mobilen, knipset et bilde. Så på meg selv der jeg latet som jeg sang inn i kamera, knipset et nytt bilde. Slik holdt jeg på en stund før jeg fant ut at jeg like gjerne kunne flytte hele seansen ut. Jeg skal innrømme at jeg ikke har fått sånn alt for mye frisk luft disse dagene som jeg har hatt fri. Trenger nok noen timer ute for å ta igjen alt jeg egentlig burde ha, men begynner i det små. 

Øreproppene kom på. Jeg skiftet ikke sang, bare fortsatte fra der jeg hadde avsluttet inne på rommet.

Jeg gikk ut en tur, stoppet på en fotballbane for å ta noen bilder, fant ut at det tydeligvis fortsatt er mygg ute, gikk videre, ble litt lei, snudde og gikk hjem. Midt i mellom alt dette måtte jeg stoppe opp flere ganger for å klø på de irriterende myggestikkene. Det er i hvert fall én ting jeg ser frem til når kaldere tider kommer – ingen mygg. 

Det var virkelig så nydelig ute. Solen var på vei ned, lyset var helt perfekt. Jeg gikk for det meste bare å så utover vannet, men stoppet selvfølgelig opp her og der så dere kunne få ta del i kveldsturen min, dere også. 

Det er null filter på disse bildene, for naturen er filter nok (var ikke det litt poetisk, eller?). Jeg koste meg skikkelig og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg sluttet å gå turer. Jeg gjorde det masse før, men det har dabbet av de siste månedene. Får prøve å bli flinkere til det igjen!

Nå skal jeg legge fra meg bloggen for kvelden. I morgen er det jobb igjen. Det hadde vært fint å sovne litt før klokken 3, slik jeg har gjort hver natt i det siste, men hvis ikke så klarer jeg det også. Har kveldsvakt, så mulighetene for å sove lenge er der… 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg