Ikke nådd toppen enda

Hei og goood morgen! For de fleste har det sikkert rukket å bli lunsjtider nå, men ikke her i huset. 

Døgnet i går var helt syk når det kommer til bloggen. Jeg kommer til å leve lenge på den, selv om antiklimakset i dag blir ekstra stort. Uansett var det gøy å se i hvordan det ble i går, og jeg kjempe klar for å fortsette med bloggen slik at jeg kan oppleve flere slike dager fremover!

Jeg våkner enda sykere i dag enn jeg var i går. Det er et eller annet skikkelig dritt som har tatt meg nå. Det kjennes ut som at det kan bli langvarig. Spesielt ettersom det har holdt på i tre dager og jeg mistenker at jeg ikke har nådd toppen enda. Nesa er blitt så tett at jeg har måttet snyte meg flere ganger om natten (æsj, jeg vet), og alt over skuldrene verker. Halsen kjennes litt bedre, men om det ligner noe av det som var i går, kan du vedde på at den blir verre utover dagen. 

Ettersom jeg ikke er helt i form, er jeg egentlig litt glad Ella ikke er det heller. Hun kommer hit om et par timer, og det hadde vært skikkelig kjipt å ha besøk av en energibombe når jeg er i denne formen. Siden ingen av oss er helt i 100 er planen god mat, potetgull og dipp og kanskje en film (Mest sannsynlig to).

Jeg er blitt et skikkelig rastløst menneske, jeg var ikke sånn før. Om vi bare ser et og et halvt år tilbake var jeg mye latere enn nå. Jeg ville gitt mye for å ha en hel dag til å ligge i sengen og ikke gjøre noen ting. Nå er det noe helt annet. Om jeg ikke er så syk at jeg må sove hele dagen, ender jeg opp med å kjede jeg meg fort. Spesielt tanken på 4 dager hjemme, uten jobb, gjør at det klør i bena allerede. Jeg klarer faktisk ikke å bare sitte hjemme alene så lenge. 

Heldigvis har jeg litt planer dagene fremover, så jeg burde klare å unngå å bli helt ødelagt av rastløsheten i hvert fall.

Det blir nok en veldig fin dag og jeg gleder meg masse til å møte Ella og snakke om alt som har skjedd i det siste. Hun har begynt på ny skole, så det vil jeg i hvert fall høre mer om.

Vi snakkes senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg