Skal du ut på tur?

Reklame | Reklame i samarbeid med Lundhags

Da jeg var på båttur med Nora her om dagen slo tanken meg at jeg har veldig lite turutstyr. Siden jeg bor hjemme hos mamma og pappa drar jeg nytte av det lille lageret de har med forskjellig utstyr som vi kan trenge. Hvis jeg trenger telt, for eksempel, har de et liggende på loftet som jeg kan låne. Det er for så vidt mest brukt til å sove i hagen for mange år siden, men det er der. I tillegg blir alt av tursko og klær blir byttelånt litt frem og tilbake der vi finner at størrelsen passer.

Den dagen jeg flytter ut, som forhåpentligvis blir neste år, burde jeg ha alle disse tingene selv. Det blir jo mye lettere å planlegge å reise ut hvis jeg har klær liggende hjemme, så jeg slipper å låne. Jeg har gode minner fra blant annet skiturer i fjellet om påsken, røde kinn og varm kakao. Disse turene hadde ikke vært det samme uten ordentlige turklær.

Lundhags har mye å velge i når det kommer til å klare seg ute på tur. Med mine jobbtider er ikke det alltid like enkelt å ta seg tid til å dra i butikken. Da er det mye lettere å sitte hjemme og bestille det jeg trenger fra nettet. I tillegg har de 100 dagers gratis retur, noe som i hvert fall jeg ser på som veldig positivt. Hvis det du har bestilt ikke passer, trenger du ikke å stresse med å få sendt det tilbake innen to uker. 

Dette var et lite tips på en herlig tirsdag, siden jeg selv snart står i den situasjonen hvor slikt utstyr burde bli prioritert. Jeg er helt sikker på at det er flere der ute som kan trenge det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg