Akkurat nå…

Akkurat nå sitter jeg og spiser et eple. Det lille som er igjen av potetgullet jeg hadde i helgen ligger ved siden av meg. Jeg craver aldri så mye dritt som når jeg er skikkelig sulten. Det er middag om ikke så lenge, så da må jeg bare spise noe lite som slukker den verste sulten. På snakk om potetgull til mellommåltid… I USA var det kjempe vanlig å spise potetgull og chips hver dag. Jeg husker at vi fikk det med oss på skolen, eller så kunne man kjøpe det der i kantinen. Der var det helt vanlig at man spiste potetgull med resten av lunsjen sin. Hadde jeg dratt opp en potetgullpose i lunsjen her i Norge derimot, tror jeg at jeg hadde fått litt blikk. Kanskje ikke så rart at jeg la på meg 7 kg det året..?

Seniorbildene mine fra USA. Jeg husker ikke om jeg betalte for dem, men håper ikke det. Redigering var helt forferdelig, og det meste var ubrukelig da jeg fikk dem.

Akkurat nå tenker jeg på hvor mye jeg har lyst til å reise til California. Det har vært en drøm så lenge, og jeg vil bare oppfylle den snart. Neste sommer reiser jeg til Cali, om jeg så må reise alene. Hadde vært gøy å dra med noen andre, men hvis jeg ikke får med meg noen, kjører jeg solo.

Akkurat nå begynte jeg å tenke på at jeg vil ha leilighet. På snakk om Cali, kom penger inn i hodet og det faktum at jeg sparer nesten alle pengene mine til leilighet. Jeg må leve veldig sparsomt det neste året hvis jeg skal ha råd til å reise til USAs vestkyst. Jeg setter av 5.000 kr til meg selv hver måned, resten går til sparing. Jeg bor fortsatt hjemme, så 5.000 burde holde i massevis. Samtidig blir jeg veldig overrasket hver måned over hvor mye jeg faktisk klarer å bruke.

Akkurat nå tenker jeg på at jeg burde begynne å redigere videoen fra i går. I hvert fall hvis jeg har seriøse planer om å poste i morgen (noe jeg har). Så da skal jeg legge fra meg bloggen for kvelden, og legge alt fokus på redigering av video (som jo også er til bloggen).

Akkurat nå er jeg lei av å både skrive og lese “akkurat nå”. Ideen til innlegget var bra, utførelsen var egentlig litt irriterende. 

Akkurat nå skal jeg takke for meg. Den videoen fikser seg ikke selv. 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg er student i England og det er også et skikkelig chips land. Alle meal deals inneholder en drikke, en baguet og en pakke chips. Uten unntak! Det er rart å være hjemme på ferie og nesten holde seg helt unna chips..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg