Vondt overalt

Hele kroppen gjør vondt. Bena er spesielt vonde etter dagvakten. Livet som sykepleier på sykehus er bra, men hardt. Vi gjør ikke mye annet enn å gå frem og tilbake på harde gulv. Du kan si hva du vil om gode sko, for det har jeg investert i, men føttene verker like mye i dag uansett. 

Det verste med å ha så vondt, er at jeg måtte avlyse treningen i dag. Det er virkelig noe av det siste jeg ville, men var helt nødvendig. Når jeg nesten ikke orker å gå på bena ned til kjøkkenet, så er muligheten for at jeg klarer å gå på mølla ganske liten. Med så mye jobbing som jeg har fremover, synes jeg uansett at jeg fortjener litt pause. Det får heller bli litt egentrening av rygg og kjernemuskulatur her hjemme. Det er spesielt viktig for en som har hatt ryggproblemer. 

Dagen har vært veldig fin. Det er ganske digg å jobbe dagvakt. Da er man ferdig på jobb i tide til å ha en del igjen av dagen, samtidig som man har gjort noe veldig positivt. Kveldsvakt er verre. Da sover jeg gjerne til rundt 10, også er det bare 4 timer igjen av dagen før jeg må bevege meg mot jobb. De dagene får jeg gjort så utrolig lite produktivt, noe som egentlig er ganske kjipt.

En annen ting som er litt trist er at jeg ikke fikk filmet i går, noe som betyr at det ikke blir noen videoblogg i dag. Da jeg satt meg ned for å filme, var ingenting av utstyret i orden. Jeg prøvde både kamera med, og uten, stativ og iphone med, og uten, selfiestang. Enten hadde jeg ikke noe sted å ha det, eller så var det halvveis ødelagt. Utrolig kjedelig ettersom jeg hadde sett skikkelig frem til å dele en video med dere i dag. Det får heller bli neste uke, så kan jeg forberede litt mer til da. Kanskje jeg kan få til enda en challenge før den tid…? Vi får se, noe blir det i hvert fall neste uke. Så det kan dere se frem til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg