Blod på tann

Hei, hvordan går det med dere?

Jeg har det ganske fint i dag. Litt kjedelig at jeg kjenner en forkjølelse komme snikende, men håper den er kortvarig. De neste to ukene blir veldig tunge med tanke på jobb, så det absolutt siste jeg trenger er sykdom. 

Denne uken starter med kveldsvakt, noe som betyr at jeg starter klokken tre. Da har jeg noen timer på meg til å gjøre akkurat det jeg vil før jeg må komme meg avgårde. På flyet i går begynte jeg å legge planer for en video jeg har lyst til å lage. Etter challengen forrige uke (som du kan se her) fikk jeg blod på tann. Hele prosessen med filming og redigering var så gøy, at det har jeg veldig lyst til å gjøre igjen. Jeg vet av egen erfaring at jeg elsker innslag av videoer på blogger, og tenker at da må det jo være flere som liker det også. 

Planen er å filme i dag, før jeg drar på jobb, også helst begynne med redigeringen også. Jeg ønsker egentlig å legge ut en video i uka, hvis det lar seg gjøre. Siden forrige ble postet på en tirsdag, så virker det som en naturlig dag å gjøre det på. En sånn liten treat i starten av uken. Problemet nå er at jeg har vært opptatt hele helgen, som jo egentlig er da jeg har tid til å gjøre sånt. Jeg jobber 80% på sykehuset, så å få tid midt inni alt kjenner jeg kan bli litt vanskelig. Spesielt denne uken. Jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste for å få ut videoen i morgen, men om det blir senere så får dere beskjed. 

Jeg ønsker også å gi dere det dere ønsker. Det finnes helt sikkert nesten like mange forslag som det gjør mennesker som leser denne bloggen. Det er derfor bare å legge igjen en kommentar på hva dere ønsker av videoer. Det kan være hva som helst – challenges, hverdagsvlogg, prate om forskjellige temaer… Det er bare å rope ut om dere har noen ideer. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg