En sein kveld og ustabilt vær

Dagen startet med pannekaker med nugatti og ferske jordbær til brunch. Eller, klokken var nesten to på dagen så noen ville kanskje kalt det en litt sen lunsj. Godt var det uansett. 

Det har vært en skikkelig typisk dagen derpå, hvor tiden har gått kjempe fort – mest fordi vi ikke har gjort noen ting. Jeg tror jeg kom meg ut av sengen rundt klokken ett. Etter det ble det to timer med gamle kardashian episoder og pizza til middag.

Jeg reflekterer over at jeg satt stuptrøtt på flyplassen i Oslo på fredag da jeg skulle hit, og jeg er like trøtt i dag. Kanskje enda litt verre til og med. Søvn har det ikke akkurat vært overskudd av denne helgen, men det tyder også på at det var en bra helg. 

Kvelden i går var fantastisk koselig. På kvelden dro vi til noen venner av Helene og kjæresten, for å grille. Det ble pølser med sprøstekt løk og potetsalat. Det høres kanskje litt kjedelig ut, men sjeldent har grillpølser smakt så godt. Deretter tok vi turen til en hjemmefest hos en annen venn av dem. Været var så uforutsigbart som det er mulig at det kan bli. På de 10 minuttene det tok å gå til festen, regnet det to ganger. Det ble heller ikke noe bedre utover kvelden. Da vi kom frem satt alle ute på verandaen. Det var en skikkelig varm dag i går, så eneste muligheten for å få noe luft på kvelden var ved å sitte ute. I løpet av de neste timene regnet det sikkert 5 ganger til. Det ble 5 ganger hvor hele festen flyttet seg fra ute til inne, også tilbake igjen da det roet seg. Litt stress, men absolutt verdt å få den luften da det var mulighet for det.

Jeg aner ikke når vi var i seng, men trøttheten i dag tyder på at det ble sent. Alt jeg husker er at jeg var veldig trøtt, og at jeg ble skikkelig irritert da taxisjåføren skulle tulle med oss og kjørte litt bortover hver gang vi nærmet oss bilen. En skikkelig vellykket kveld ble det i hvert fall. I tillegg var det kjempe deilig å komme seg litt bort i helgen, om det så bare var en kort tur. Det har vært en lang uke, så en skikkelig avkobling var helt klart det jeg trengte.

Akkurat nå sitter jeg på flyplassen, flyet går om en time. Heldigvis er det internett her, så da får jeg både lastet ned alle spillelistene mine på Spotify, som plutselig hadde forsvunnet, og jeg får skrevet litt til dere. Tiden går mye fortere når jeg skriver. På en så liten flyplass som dette er, går det heilt greit om tiden går litt fort. Det er å foretrekke.

Nå skal jeg prøve å finne et sted jeg kan lade telefonen min. Den har ikke så altfor mye strøm igjen, og det hadde vært veldig kjipt å gå tom midt oppe i luften.

Vi snakkes i morgen da (om ikke det skjer noe veldig interessant som jeg bare MÅ skrive om når jeg kommer hjem i kveld. Mest sannsynlig ikke).

Ha en fin kveld!

2 kommentarer
    1. har vært litt av og på med regn her i dag også, men det er fortsatt varmt, så jeg tenker at det ikke gjør så mye hehe 🙂 håper bare sola kommer tilbake i morgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg