Salg på deksler

Reklame | Annonselenker Ideal of sweden

Hei dere, nå skal jeg komme med et lite tips. Jeg har tidligere fortalt hvor godt jeg liker dekslene fra «Ideal of sweden». Jeg har selv et deksel derfra, det har også veldig mange av venninnene mine.

Det som nå er så flott er at i dag, søndag, har ideal of sweden salg! De har nemlig 2 for 1. Dette betyr i praksis at hvis du kjøper to deksler, så får du det billigste gratis. Men husk at det bare gjelder ut dagen i dag, så du må være rask for å ikke gå glipp av det. Jeg skal selv handle to nye deksler i dag, for å dra nytte av tilbudet.

Ideal of sweden har noe for alle. De har noe for den lekne som elsker farger, og noe som den som liker de enkle og classy. Bare ta en titt innom.

Klikk her for å komme rett til nettsiden.

Under har jeg kommet opp med fire av de jeg vurderer å kjøpe. Bare klikk på linken så kommer du rett til produktet. Jeg har iPhone 8 pluss, men du finner deksler til alle type telefoner og modeller.

Mosaic 1 Her / blomster 2 Her / vannmelon 3 Her / hvit med gull 4 Her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg