Dagens treningsøkt

I dag har det vært så herlig! Jeg hørte at det regner i Oslo, det gjør det ikke her! Det har vært over 30 grader og stekende sol hele dagen, så vi bestemte oss for å dra for å bade. 

Det ble meg, Helene og to stykker som hun kjenner herfra. Etterhvert kom kjærestene deres også. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt nervøs for å komme hit og møte så mange nye folk. Det er alltid litt skummelt å være den eneste som ikke kjenner noen. Det kan gå begge veier, men har heldigvis gått kjempe bra her. Selv om jeg møtte disse folkene for første gang i dag, ble det skikkelig hyggelig. De var kjempe lett å være sammen med, og snakke med. Jeg følte meg godt tatt i mot fra jeg hilste på hun første i bilen. 

Det var ei som hadde vært der vi skulle før, så hun viste vei. Resten av oss hadde vel en ide om at vi skulle parkere bilen et sted, for så å gå en kort vei til vannet. Det viste seg å være flere minutter å gå, i oppoverbakke, i 30 varmegrader. Fy søren som jeg pustet og peste på vei opp. Det kommer mye av den dårlige kondisen, men jeg skylder litt på allergier også. De gjør meg ganske tett i perioder. Jeg fikk meg i hvert fall en veldig kort treningsøkt i dag, det er jo aldri negativt. 

Da vi endelig kom frem, så var det ganske verdt det. Det var en utrolig fin plass, med ikke så altfor mange folk. Vi var vel alle litt stresset for at det skulle være stappet på en dag som denne, men heldigvis ikke. Det ble noen timer med bading i fantastisk vann, før vi vendte snuten hjemover. 

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, og burde egentlig sminke meg snart. Vi skal videre, til noen av dem vi var med i dag, for å grille. Deretter blir det en tur bort på et vors og kanskje byen senere i kveld. 

Håper dere får en fantastisk kveld, uansett om dere har regn eller sol!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg