Litt alenetid igjen

Om jeg fikk sjokk da jeg skulle skru av flymodus i går! Jeg som var så sikker på at det siste jeg gjorde før jeg lukket øynene, var å sette mobilen i flymodus. Neida, den sto på «ikke forstyrr». Må ha vært så trøtt at jeg ikke helt fikk med meg hva jeg gjorde. Synes i hvert fall det var sykt flaut der og da, men heldigvis ingen andre som så det. Ikke at jeg egentlig tror de hadde brydd seg uansett…

Flyturen gikk veldig greit. Jeg satt med øynene lukket fra vi lettet og til vi landet. Sovnet kanskje litt innimellom der også, tiden gikk i hvert fall ganske fort. Mens jeg satt der reflekterte jeg over at det var ganske deilig å fly alene igjen. Bare meg selv å passe på. Samtidig som jeg nesten ikke har hatt noe egentid på 4 uker, så 2-3 timer alene var veldig deilig. Begynner faktisk å bli redd for at jeg kommer til å være singel evig, så godt som jeg liker mitt eget selskap. Hvordan skal jeg klare å legge bort all denne friheten, for å prioritere noen andre igjen. Det må være en veldig spesiell person som kan få meg til å gjøre det.

Nå er jeg fremme hos Helene og kjæresten. Det er morgenen, og jeg er den eneste som er våken.

De har flyttet inn i ny leilighet siden jeg besøkte sist. Den er kjempe fin, egentlig akkurat noe sånt jeg kunne tenkt meg når jeg flytter ut. Det er perfekt størrelse, eget soverom, kjempe fint bad. Blir inspirert til å spare til egenkapital når jeg er her.

Kvelden i går var kjempe hyggelig. Vi spiste taco, hørte på musikk og pratet. Selv om jeg prøver å leve litt sunnere for tiden, har jeg innsett at det kanskje bare er å legge bort her. Jeg tenker også at det er greit å skeie ut litt i helgene, bare det ikke blir for mye (jeg satser på at det blir alt for mye denne helgen).

Litt kjipt å være eneste som er våken nå. Det var et sykt ekkelt mareritt som vekket meg, så det blir nok ikke noe mer søvn på meg. Haha mareritt… føles som jeg går på barneskolen igjen når jeg skriver det. Men, jeg drømte at begge søsknene mine døde og det føltes veldig ekte, så da må det være lov å være litt freaked out.

Siden jeg ikke får sove, får jeg heller spille litt candy crush før de våkner. Er ikke så gæli det heller.

Vi snakkes senere da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg