Turen går til Trondheim

To timer før flyet gikk, satt jeg i sengen og så på Netflix. Det skal sies at jeg sluttet å se på Netflix da jeg så hva klokken var. Jeg hadde fortsatt ikke begynt å pakke, så tiden var litt knapp.

Det tok meg et kvarter å pakke. Mest fordi jeg bare hadde et kvarter til jeg måtte dra. Det som ble med, ble med, mens det som ligger hjemme får jeg klare meg uten. Det føles som jeg har glemt noe, gjør det ikke alltid det..? Men pengene, billetten og klærne er med, så da regner jeg med at det går bra.

Akkurat nå sitter jeg på flyplassen, på riktig gate, og venter bare på at noe skal skje. Det er en time til flyet går.

Haha jeg er virkelig så tom i hodet at det eneste jeg klarer er å stirre tomt ut i luften. Å skrive dette innlegget tar all konsentrasjonen jeg har, pluss litt til. Jeg skal derfor legge fra meg telefonen nå, og stirre litt mer ut i luften. Ville bare titte innom en kjapp tur før jeg reiser. Mest sannsynlig får jeg ikke tid til å skrive så veldig mye denne helgen.

Uansett når, så snakkes vi senere i hvert fall.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg