En ny hverdag

I går var jeg så uendelig sliten at jeg gjorde lite annet enn å gå rundt i zombie modus. Jeg hadde tenkt å blogge da jeg kom hjem fra jobb, men endte opp med å sove en time i stedet. Natten hadde som sagt vært slitsom, med lite søvn, og jeg var nok ikke den morsomste å være sammen med da. 

For en uke siden avtale jeg og Nora at nå skulle vi begynne å trene. Ikke noe “kjære mor”, ikke noe sluntring unna. Vi ville gjøre en endring i livet som var positivt for oss. Hva er vel mer positivt enn å begynne å trene og fokusere litt mer på hva vi putter i kroppen vår av mat. Vi begge er kjempe motivert og ønsker virkelig en forandring nå. 

Første treningsdagen var i går kveld. Hun hentet meg klokken åtte, og planen var at jeg skulle melde meg inn i fresh. Jeg har jobbet på treningssenter siden jeg var 16 og er egentlig ganske vant til god kvalitet på sentrene. Jeg har lenge sverget til at jeg ALDRI skulle melde meg inn i fresh, men var klar for å bryte det så jeg kunne trene med Nora. For noen år siden var jeg med ei venninne på trening på fresh. Hun var medlem der, jeg fikk en gratistime. Det jeg husker er hvor overfylt og ekkelt det var. Det føltes innestengt og skulle man bruke apparater måtte man stå i kø. Det luktet svettet flere steder i lokalet, og av mange av apparatene, noe som er ganske uappetittelig selv om det er et treningssenter. 

Fresh har mange sentre, og vi skulle velge det fineste senteret med minst folk, som er i nærheten. Selvfølgelig var det stengt da vi kom frem, så vi endte opp med å dra dit jeg jobber. Nora var overrasket over hvor fint det var det, hvor rent og hvor god luft det var. Ser ut som det blir trento i stedet for fresh i denne perioden da. Det gjør meg absolutt ingenting. Selv om jeg skal innrømme at det fresh senteret vi var innom så bedre ut enn hva jeg hadde forventet. 

Planen er nå at vi skal trene 3 ganger i uken fremover. Jeg er super gira og kjempe glad for at vi skal gjøre dette. Det var skikkelig gøy i går. Jeg hadde også glemt hvor deilig det er å svette litt og bruke kroppen. Dette er en kjempe fin endring som vi skal gjøre, og jeg er så glad for at jeg gjør det sammen med noen som er like motivert som meg!

Nå skal jeg straks ta turen til jobb.

Husk at videobloggen kommer ut i dag. Det er bare å vente i spenning! Jeg gleder meg til å vise dere. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg