Filmen challenge video

Jeg sitter i sofaen i leiligheten til Thea. Ingen sier noe, alle jobber med sitt. Dagen har gått til filming og redigering av challenge videoen. Den kommer på tirsdag, så det er bare å glede seg.

Det har vært kjempe gøy å jobbe med det i dag. Dette er virkelig noe jeg ønsker å fortsette med fremover. Håper dere synes det er bra også, slik at jeg kan lage flere videoer. Både filmingen og redigeringen er noe jeg koser meg med. Det tar ganske lang tid å bli ferdig, så det er ikke noe jeg hadde giddet å gjøre om ikke jeg syntes det var gøy.

Resultatet tror jeg er veldig bra. Skriver tror, for må ta en titt til før jeg legger den ut. Er lett å bli blind på det man driver med når man har sett det så mange ganger. Det er virker i hvert fall veldig bra, så jeg gleder meg til å vise dere. 

I morgen skal jeg på jobb, første dagen etter ferien. Jeg både gruer meg og gleder meg. Har aldri hatt ansvaret på jobb før, og i hvert fall ikke som utdannet sykepleier. Det er så mange ting jeg ikke husker fra opplæringen, så jeg føler meg som en skikkelig fersking som ikke aner hva den skal gjøre. Det er heldigvis mange gode og snille folk på avdelingen som kan hjelpe meg. Dette blir spennende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg