Vondt i føttene og overvekt

Dette været her er virkelig helt umulig å skjønne seg på. De siste dagene har jeg fryst hver gang jeg har gått ut døra. Det har sett kjempe varmt ut, og føltes varmt ut i sola, men så forsvinner den og kulden kommer. I går skulle jeg derfor være smart. Jeg tok på en langermet genser, så skulle jeg i hvert fall ikke fryse. Å være kald var vel det siste problemet jeg endte opp med å ha. Det var så varmt at jeg rett og slett svettet fra jeg gikk ut døren og til jeg kom hjem igjen.

I går dro vi til de siste butikkene som vi ikke hadde rukket dagen før. Selv om det kun var 3-4 butikker det var snakk om, tok det ganske lang tid og det ble mye gåing. Føttene var etterhvert så vonde at ingen av oss klarte å stå rett. Vi bestemte oss derfor for å dra hjem rundt halv syv for å slappe av litt. Det var helt sinnsykt digg å legge opp føttene i sengen. 

Ellers, bortsett fra shopping, fikk vi sett flere “street preformances”, og som jeg har sagt før, det er noe av det jeg elsker med London! Det er så mange flinke og talentfulle mennesker som er rundt i de forskjellige gatene. Noen synger, andre sjonglerer. Det er litt av alt, og noe for alle. 

Akkurat sitter jeg i sengen og skriver mens Hannah prøver å finne ut av hvordan best å pakke kofferten og samtidig få med seg alt hun har shoppet. Sånn det ser ut nå kommer kofferten til å være fullstendig stappa og sikkert ha en del overvekt også. På de ordene tenkte jeg det var lurt å veie den. Den er 22kg og vi har kun 20kg som vi kan ta med, dette blir spennende. 

Vi har utsjekk om 10 min, så nå er det egentlig bare å gjøre seg ferdig og komme seg ut. 

Vi snakkes senere dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg