Nesten alltid rett

Vondt i hodet, vondt i halsen… Æsj, har ikke tid til dette nå. Hannah lurte på om aircondition kanskje stod på litt for kaldt, jeg lurer på om jeg skal slutte å være så påståelig. Neida, trenger ikke jakke, neida aircondition er bra. Skjønner nå at jeg ikke alltid har rett (bare nesten), og nå får jeg betale for det. 

I skrivende øyeblikk har vi akkurat spist frokost og sitter nå i sengen og ser på den ene TV-kanalen vi har funnet noe interessant på. I dag ble det Ellen Degeneres, som jo er en fantastisk favoritt. Frokosten her består av baguetter, toastet brød, croissant, syltetøy, yoghurt og frukt. Det ble en tørr, grov baguette og banan i dag, noe som funker helt fint. Jeg har ikke vært så sulten på morgenene her, så jeg er glad det er noe veldig lett. Hotellet er veldig fint, men frokosten er et stort minus. Vanligvis liker jeg å ha litt mer å velge mellom. Det er også en skikkelig ekkel, kvalmende lukt som brer seg rundt i rommet. Så selv om selve rommet er veldig fint og moderne, blir jeg småkvalm hver gang jeg er der. Kanskje det er derfor jeg ikke spiser så mye til frokost her. Rommene er i hvert fall veldig fine, alt ser moderne ut og jeg ville absolutt anbefalt hotellet for det, men den frokostsalen er ikke så delikat! Det ligger også litt unna det meste. Det tar ca 30 min på picadilly line for å komme seg til London eye, og ca 15 min å komme seg til hyde park. Det går veldig greit hvis man ikke har noe i mot å kjøre underground da, jeg koser meg for det meste på toget- bare ikke når det er overfylt.

Planen i dag er å gå innom de butikkene vi ikke rakk forrige shoppingrunde. Det blir i hvert fall Victoria´s secret og Marks & Spencer. Senere i kveld skal vi til London eye. Synes alltid det er så koselig å gå rundt der, spesielt på kveldene. Hvis noen vet noe man absolutt må se eller gjøre i London, skrik ut. Jeg tar gjerne i mot tips. Vi skal være her i dag og dagen/formiddagen i morgen. 

Snakkes senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg