Absolutt veldig tilfeldig

Nå er første dag i London over, og jeg er super sliten etter mye gåing mange inntrykk.Vi kom igang litt senere enn jeg kanskje ville, men fikk gjort nok allikevel. Det hele startet med en tur til Oxford street. Jeg kjenner at det er litt lettere med koordineringen når man reiser alene. I mai var første gang jeg dro på ferie alene, noen gang. Det føltes litt rart den første dagen, men så koste jeg meg skikkelig. Å komme tilbake til London med 3 andre personer nå, var derfor en stor forandring. Spesielt siden vi er så forskjellige aldersgrupper med så ulike interesser.

Jeg vet av erfaring at hvis jeg får bestemme er det minimalt med tid som blir brukt i shoppinggaten. Forrige gang jeg var her brukte jeg kun penger på mat og reise, jeg shoppet ingenting. Gikk bare i Oxford street et par minutter hele helgen. Det er kanskje bra å være med folk som liker ulike ting. Da får jeg muligheten til å oppleve noe annet også. 

Selv om shopping ikke er første valget mitt, har det vært en kjempe fin dag. Det var ganske morsomt og koselig å gå gjennom gatene og alle butikkene. Vi var innom flere enn jeg husker, men jeg fant lite jeg hadde lyst på. I èn butikk fant jeg masse gøy da, og det var nemlig Hollister. Da jeg var her i desember var første gang jeg skjønte hvor mye jeg liker Hollister. Jeg endte opp med å kjøpe litt klær og lurer på om jeg kanskje skal lage et antrekksinnlegg med det jeg har kjøpt… hva tenker dere? 

Dagen avsluttet vi med et besøk til min faste Friday’s på Leicester square. Jeg synes alltid det er så koselig å gå der blant alle menneskene og de som underholder. Det er beste er når det er noen morsommere som danser eller holder på med annet. Mange flinke sangere og musikere, men kan bli litt kjedelig i lengden. Jeg har brukt så mye tid på den plassen for å se på flinke musikere og andre som har underholdt, absolutt noe å anbefale hvis man drar en tur til London.

Helt til slutt, noe absolutt helt random… Hva i all verden kalles denne? Jeg har prøvd å google så mye for å finne ut av det, men kommer bare opp mye annet rart. Det er den plastdingsen jeg lurer på altså, ikke lappen. Det hele startet med at jeg satt på undergrounden og ventet på toget, da jeg plutselig kom på at jeg ikke hadde tatt av lappen på t-skjorten min. Nå er jeg helt opphengt i hva den dingsen heter, for å finne ut hvem som fant det på og hvor mye penger de har. Haha huff, altfor tilfeldig, men kommer til å tenke på dette til jeg finner ut av det. Gjerne si ifra hvis du har noen ide!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg