Kanskje en weekendtur en gang

9. gangen jeg setter meg på et fly i år. 11. hvis vi regner fra desember. Dette halvåret har bestått av mye reising, akkurat sånn jeg liker det.

I dag går turen til London, og som jeg gleder meg! Vi skal være der til fredag, så det blir 3 hele dager i den fantastiske byen.

Jeg gruer meg litt til å dra hjem igjen fra ferie. Det er da offisielt slutten på studenttilværelsen og starten på “voksenlivet”. Da kan jeg ikke reise 3-4 ganger i løpet av året lenger, fokuset blir jobb og sparing. Selvfølgelig kan jeg dra på sommerferie neste år, og kanskje en weekendtur en gang, men det blir ikke slik som det har vært. Selv om det er litt skummelt å tenke på alt som venter i fremtiden, er det veldig mye positivt og bra å se frem til. 

Processed with VSCO with m3 preset

Dagen i dag består av rydding, og reising. Det er ca en time til vi skal dra fra huset her, så en times kjøretur til flyplassen, og deretter et par timer på flyet. Vi kommer frem i kveld, ca halv åtte. Selv om jeg liker å reise, blir det veldig deilig å komme frem. Forhåpentligvis går flyturen fort, og kanskje jeg kan få inn et par timers søvn. Det hadde i hvert fall ikke gjort noe, ettersom det ble veldig lite søvn i natt.

Nå får jeg hjelpe til litt mer her, før vi reiser avgårde.

Neste gang vi snakkes blir fra London. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg