Bade i bassenget + den faste restauranten

Den ene dagen jeg kan sove absolutt så lenge jeg vil, våkner jeg av en mygg som surrer rundt hodet mitt. Om det er en ting jeg synes er irriterende når jeg skal sove, er det lyden av mygg. Hjemme hadde jeg skrudd på alt av lys og gått på jakt helt til jeg hadde funnet den, og drept den. Siden jeg deler rom med broren og søsteren min her nede, var ikke det et alternativ. Jeg tror ikke de hadde blitt så altfor happy om jeg hadde vekt dem for noe sånt… Det hele endte opp med at jeg fikk en veldig avbrutt søvn på morgenen, og sikkert kommer til å være altfor trøtt resten av dagen.

Haha var jo veldig uheldig med han fyren i bakgrunnen der, men på en strand med så mange folk er det nesten umulig å ikke få med noen.

Planen i dag er å bade i bassenget, før vi senere skal dra ut å spise på en indisk restaurant. Siden så jeg lenge jeg kan huske har denne restauranten vært en favoritt for vår familie. Den har alltid vært et av høydepunktene, og vi får i hvert fall inn to middager der i løpet av en ferie – ofte flere. Vi har bestilt bord til klokken 20 i kveld, så jeg krysser bare fingrene for at det er det samme i år som det alltid har vært. Forhåpentligvis kan vi ta en tur langs strandpromenaden også etter middag. Det er alltid så utrolig koselig å gå langs vannet, høre bølgene slå mot steinene, også pleier det å være skikkelig god stemning. Tidligere år har de hatt et lite marked like ved stranden hvor de selger alt du kan tenke deg av fake merker, mat og ofte har de hatt et par karuseller også. Selv om selgerne er slitsomme, og jeg absolutt ikke ville kjøpt 95% av tingene de selger, synes jeg det er noe litt sjarmerende med sånne utenlandske markeder. Det er liksom en egen kultur.

Nå skal jeg i hvert fall skifte og komme meg ut. Jeg har noen ideer til kule bilder som jeg vil prøve i bassenget. Kan hende det blir skikkelig fail, men kan også bli veldig kult hvis det funker!

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg