Nå er ferien snart i gang

Hello fra Spania!

Nå har vi akkurat landet, koffertene er hentet og vi venter bare på leiebilen. Det er kjempe deilig å ha kommet frem, og jeg ser frem til 3 uker med bare avslapning. I kveld kommer vi nok bare å spise litt mat og komme oss på plass i leiligheten. Alle er slitne etter reisen, og det er litt begrenset hva det er å finne på klokken ni på kvelden her.I morgen begynner ferien på ordentlig! Da blir det stranden og tilbake til de gamle rutinene som vi kjenner så godt etter så mange turer hit tidligere.

Vi har alltid pleid å dra tidlig på morgenen, så tidlig at vi må stå opp klokken 4, så å sitte på flyplassen klokken halv tre på dagen virket litt rart. Det var vanskelig å forstå at vi faktisk skulle reise, samtidig som jeg kjente at jeg var spent. Til og med idet vi boardet flyet kjentes det mer ut som at vi skulle hjem, enn at vi var på vei til ferien.

Pappa har gold medlemskap på SAS, og det måtte vi jo dra nytte av. Det er noe helt spesielt når man går inn på loungen på flyplassen. Kaoset utenfor forsvinner, og roen senker seg litt. Der inne er det gratis mat og drikke, og folkene sitter i gode stoler, ingen virker som de har dårlig tid. Etter mye leting fant vi et sted vi kunne sitte, også koste CI oss mens vi spiste litt mat og drakk et glass cava. Vi hadde planlagt ekstra god tid, slik at det ikke skulle bli stress, noe som var kjempe deilig!

Flyturen i seg selv var veldig grei. Det er egentlig ganske deilig å sitte på fly. Du har ikke tilgang på verken Internett eller telefonservice, og all kontakt med verden utenfor er kuttet ut. Man får faktisk ikke gjort noe annet enn å slappe av, og det er digg! Tror vi alle trenger en flytur innimellom! Eller en hyttetur langt ute i skogen funker det også. Jeg skulle gjerne hatt begge deler.

Flyturen ble ekstra behagelig da jeg faktisk klarte å sove litt også. Jeg sov bare tre og en halv time i natt, så det var lett å lukke øynene og slappe av. Jeg får sjeldent sove på fly, men alle regler har unntak. Jeg lukket øynene og plutselig hadde Spotify spilt av 5 sanger som jeg ikke hadde fått med meg i det hele tatt. Søvn har vært mangelvare de siste nettene, og for en som hater å være trøtt på dagen, er det litt problematisk. Helt siden nattevakten natt til fredag har jeg vært konstant trøtt. Det fucka døgnrytmen min helt! Nå er det heldigvis ferie, ingenting viktig som skjer, og forhåpentligvis får jeg den på plass igjen innen noen dager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg