Fikse negler og fint vær

Heei!

Jeg beklager at det har vært litt lite blogging i det siste. Jeg har hatt litt travle dager, som selv om de var travle, ikke inneholdt så mye spennende. I går kjørte vi bil så og si hele dagen, og det eneste jeg gjorde da jeg kom hjem var å spise, se på Tv og legge meg. Jeg var skikkelig trøtt i går da jeg har sovet veldig dårlig hele helgen, sover best hjemme. Jeg finnet at det er mye sannhet i ordtaket “borte bra, men hjemme best”. 

I dag skal jeg noe litt mer spennende enn kjøring. Ei venninne lurte på om jeg ville være med når hun skal fikse neglene sine. Selv om jeg ikke får lov til å ha verken neglelakk eller lange negler på jobb, så tenkte jeg at det kunne være koselig å bli med. Jeg har fri i dag, og kjenner jeg meg selv rett hadde jeg vært nære å gå på veggen hvis jeg ikke hadde funnet noe interessant å gjøre. Det blir gjerne til at jeg sitter hjemme hele dagen, og på kvelden blir jeg super rastløs. Så det blir deilig å komme seg litt ut av huset. Vi drar dit når hun er ferdig på jobb, så det er ikke så altfor lenge til jeg skal møte henne. Det er 15 minutter til jeg må gå hjemmefra, og jeg har allerede rukket å  dusje ferdig og fikse meg. Det er absolutt ikke dårlig for en som alltid er ute i siste liten. Jeg har sittet ute i det fine været og lest harry potter i dag, jeg har satt på en klesvask, spist mat. Føler liksom at formiddagen har vært litt fin, og ikke preget av så mye kjedsomhet som jeg var redd den skulle. 

Men, nå skal jeg komme meg ut av sengen, ut av joggebuksene og ta på meg noe litt finere. Jeg ser skikkelig frem til ettermiddagen, og fy søren så digg vær det er. Det er lite som kan gjøre denne dagen kjip nå!

Håper dere har en fantastisk dag og at dere kan nyte solen.

Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg