I går kveld

Det gikk ikke så veldig hardt for seg i går, og jeg var hjemme rett etter klokken ett. En tredagers blir slitsom nok, om ikke jeg skal holde ut til kl. 5 hver natt, så det passet meg utmerket å komme hjem i rimelig tid. I dag har jeg egentlig lyst til å ta en rolig kveld hjemme, men det er bursdag som står på planen, og det må jeg jo være med på. Det er kjempe lenge siden jeg har sett hun som har bursdag, da hun bor i Trondheim, så jeg ser veldig frem til en gjenforening der. Det er flere av gjestene også som jeg ikke har sett på kjempe lenge. Jeg tror det kommer til å bli en veldig bra gjeng som samles i kveld. Flere av de som kommer gikk jeg på videregående med, og noen av dem har jeg bare møtt sånn 2-3 ganger de siste årene. Det er helt sykt å tenke på at det allerede er 3 år siden jeg gikk ut av videregående. Jeg har egentlig aldri følt meg veldig gammel. Jeg prøver å leve etter at du er ikke eldre enn du føler deg, så planen er å ikke vokse opp på en stund. Selv om jeg ikke gruer meg til bursdager og blir nedfor av å tenke på hvor gammel jeg er, er det fortsatt perioder hvor jeg kjenner på at tiden går fort, og jeg blir litt småstresset av det. På byen i går kjente vi det ganske greit.

Processed with VSCO with m5 presetProcessed with VSCO with m5 preset

Vi dro ut på et 18-års sted i Lillestrøm. Det var en spontantur, da vi ikke egentlig hadde planlagt å dra utpå starten av kvelden. Jeg har ikke vært ute i Lillestrøm, med unntak av én gang, på et år. Jeg drar alltid ut i Oslo, og i går skjønte jeg hvorfor. Lillestrøm er fint for å ta seg en øl og sitte ned. Kanskje til og med danse litt når det er god stemning. I går, derimot, var dansegulvet så og si tomt. Jeg telte 10 personer. Alle der så ut som de var mellom 15-18 år, og jeg har ikke vanskelig for å tro at flere av dem hadde kommet inn med falskt legg. En av de tingene jeg liker med å dra ut på byen, er å møte nye folk. I går var det ingen som det fristet å sette seg hos. Vi endte opp med å stikke og kjøpe mat en time etter vi kom, og dro deretter hjem. En tidlig kveld var uansett veldig fint, da det er rett på igjen i dag. Kvelden i går var alt i alt veldig bra, spesielt da vi satt ute og bare var oss tre. Å dra på byen er gøy, men noen ganger trenger man et avbrekk og en rolig kveld innimellom.  Synes vi må ha flere sånne kvelder!Processed with VSCO with m3 preset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg