Endelig overskyet

Akkurat nå står “Cool for the summer” – Demi Lovato på for fullt. Nå kom det et fly. Det flyr over huset, og bråker insane mye. Ødelegger litt opplevelsen av sangen. I dag vært, som jeg trodde, en veldig rolig dag. Jeg har lite energi, og kjenner at jeg egentlig helst vil sove. 

Etter å ha ligget i sengen til etter klokken to, fant jeg ut at jeg måtte gjøre noe fornuftig. Jeg tok på meg bikini og gikk en kjapp tur ut i bassenget i hagen, virket i hvert fall mer fornuftig enn å ligge inne. Selvfølgelig valgte jeg å gå uti akkurat idet skyene kom og solen ble borte. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i å bade, og  om jeg skal må det være veldig varmt ute, og gjerne ganske varmt i vannet også. Liker ikke å fryse. Etter min veldig korte dukkert, var solen fortsatt ikke kommet tilbake så da var det litt kaldt å gå ut av bassenget. Var bittelitt digg å bade, skal innrømme det. Har ikke badet siden Afrika.  

Selv om det ikke nødvendigvis var det lureste å bade når det var overskyet, så synes jeg det er litt digg. Solen står på hele dagen, og rommet mitt blir veeldig varmt, så deilig å få en liten variasjon. Så kan solen komme tilbake i morgen!

Litt senere spurte mamma om jeg ville være med på senteret en tur, og det ville jeg. Vi gjør veldig sjeldent sånt bare oss to, så det var veldig hyggelig at hun spurte. Inne på senteret gikk vi forbi bakeren, og det luktet nydelig av nystekte boller. Man skal ha sterk vilje for å gå forbi det der uten å gi etter. Vi gikk forbi, handlet det vi skulle, så gikk vi tilbake. Kjøpte 2 store vaniljeboller og 2 store kanelboller. De var fortsatt varme og myke, små gleder i hverdagen!

I kveld blir det vel litt taco med familien, kanskje en film.. Nå skal jeg i hvert ta frem gitaren, blir alltid i bedre humør av å spille!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg