Bachelorlunsj og jobbmotivasjon

Processed with VSCO with g3 preset

Hei alle sammen!

Om 1 time og 45 minutter er det over. Kl 11 skal bacheloren leveres, og alt vi har jobbet for i så mange uker, kan endelig feires! Det kommer til å bli en bachelorspesial på bloggen i dag. Siden det er det hele dagen min kommer til å dreie seg om. 

Jeg klarer ikke slappe av helt før fristen går ut og oppgaven er levert, på ordentlig. Alt jeg kan tenke på nå er hva som kunne bli gjort bedre, og at jeg håper alt går bra. Jeg er livredd for å stryke, og dermed ikke få autorisasjonen min. Selv om det skal helt ekstremt mye til for å stryke på en bachelor, er det jo faktisk en mulighet, og det stresser meg. Tenk om vi blir tatt på noe så teit som plagiat eller at vi har misforstått oppgaven helt (Noe vi jo absolutt ikke kan ha gjort etter tilbakemeldingene fra veileder). Nei, nå får jeg bare vente og se, jeg har en tendens til å krisetenke, og det fører ingenting godt med seg. Planen i dag er lunsj på casa mia klokken 11, da skal jeg feire med alle jentene at vi er ferdige. Så har i hvert fall jeg og Ingri Malene planer om å feste litt på kvelden, kanskje vi får med oss noen andre også. Det blir kjempe koselig, og jeg gleder meg skikkelig! 

Når jeg ser på livet mitt fremover, så ser det helt tomt ut i hodet mitt. Jeg ser en tidslinje som ikke inneholder noen ting, unntatt 3 uker med ferie i juli. Det er kjempe rart! Når jeg har hatt ferier tidligere, har jeg alltid visst at jeg skulle tilbake på skolen, enten om det var om en uke eller to måneder. Sommerferie, og andre ferier, brukte jeg derfor på å gjøre akkurat det jeg ville, slik at jeg skulle være klar når skolen startet igjen. Jeg elsker fri og ferier, men ikke resten av livet. Jeg er derfor veldig motivert for å jobbe så mye som mulig fremover nå, slik at jeg har noe produktivt å gjøre. Det er ingen andre som tar ansvar for å fylle dagene mine lenger, og gjør jeg ikke noe selv, kan jeg faktisk gå og råtne inne i dette huset for alltid, det vil jeg ikke. Jeg har heller aldri vært fattigere enn det jeg er nå, så penger er en stooor motivasjon! Jeg er derfor skikkelig giret og gleder meg masse til jobbintervju i morgen, og håper virkelig det går min vei! krysser fingrene for det! 

Nå skal jeg kle på meg, og fikse meg til bachelorlunsj!

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg