En fantastisk morgen!!

Om ikke starten på denne dagen er definisjonen på bra, så vet ikke jeg. Det hele startet med at jeg leste gjennom veilederen sine kommentarer på bacheloren. Det var visst kjempe bra, småpirk her og der, men det fikser vi lett i dag! Deretter hadde jeg litt ekstra energi før frokost, så tok like gjerne noen treningsøvelser for mage og rygg. Det føltes skikkelig bra, starte dagen med å starte musklene, skal prøve å holde det gående. Selv om jeg tror det holder i dag og i morgen før jeg glemmer det igjen. Også skjedde det noe spennende! Mens jeg stod og ventet på bussen, ringte telefonen min. Det var et nummer jeg ikke kjente, og tenkte egentlig at det sikkert var en fra “Microsoft support”, ettersom jeg har fått en del telefoner derfra i det siste. Jeg tok den, men grunnet Bluetooth øreproppene mine, klikka hele telefonen, og etter 15 sekunder inn i samtalen satt jeg på høyttaler for det nyttet ikke å få det på telefonen. Da jeg endelig hørte personen i andre enden sa hun «hørte du hadde søkt sommerjobb, og jeg har en ledig plass». Altså. What?! Ettersom de ikke hadde ledige plasser på hjerteavdelingen hadde hun sendt søknaden min videre til lunge. Så nå er jeg innkalt til intervju på fredag!! Jeg er skikkelig gira, har lyst til å gråte. Det er jo absolutt ikke sikkert jeg får jobben, men bare det å bli innkalt til intervju på en jobb jg ikke har søkt på en gang, tyder på at jeg er en god kandidat. Håper bare det er greit at jeg har den treukers ferien i juli, får liksom ikke gjort så mye med det nå… Ser frem til denne uka nå, først levere bachelor, så intervju også konsert… dette var skikkelig spennende! Livet smiler!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg