Skriver hele dagen

Hei sann og hopp sann!

Nå har jeg endelig fått litt tid til å sette meg ned å skrive på bloggen. Jeg skriver på bachelor hele dagen for tiden, i hvert fall de siste dagene, så bloggingen må dessverre lide litt under det. Å be om en halvtime til times pause for å blogge midt i alt bachelor stresset, er nok ikke så veldig populært, kan jeg tenke meg. Hadde jeg vært toppblogger, og dette var hovedjobben min, så hadde jeg kanskje fått lov. Kanskje… Men det er det ikke (enda), så da må jeg bruke de ledige minuttene etter bachelor og før leggetid for å gjøre dette. Jeg tror det er en god indikator på hvor godt jeg liker og skrive, spesielt til dere, at når jeg er sliten etter en lang dag med allerede mye skriving, så bruker jeg fritiden min på dette.

Tanken her var “åh jeg vil ha et sånt kult skyggebilde”, hadde ikke trodd det kom til å se ut som en lang kjegle haha. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det ser ut som, men skikkelig kult og Instagramvennlig var det ikke i hvert fall!

I hvert fall, bachelor ruller og går, og vi er ferdige om TO dager. Altså, hva i all verden skjedde med all denne tiden? Jeg husker fortsatt første skoledag, da vi måtte ha med politiattest og skrive oss opp på lister. Når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg følte meg eldre den gangen, enn jeg gjør nå. Har faktisk følt meg som en skikkelig drittunge i det siste, og skjønner ikke hva det kommer av. Føler jeg passer bedre inn på ungdomsskolen, enn jeg gjør blant mennesker på min alder (22). Men det roer seg sikkert etterhvert. Kanskje hjernen min bare er så overarbeidet at den skaper alternative personligheter for å komme seg gjennom denne stressende tiden. Eller så er jeg bare en shit-kid og må leve med det. Skal gå fint i så fall, det også. 

Vi leverte et ganske ferdig utkast av bacheloren, til veilederen vår, i dag. Det er så sinnsykt digg å ligge litt foran skjema. Slippe å sitte til langt på natt i morgen for å bli ferdige. Eller, vet ikke om det er foran skjema eller om det bare er der det er forventet at vi skal være. Det er i hvert fall veldig bra for en som jobber best under press, og som pleier å utsette alt til siste liten(og derfor sitter til langt på natt dagen før). Så nå er jeg spent på hva som skjer videre, hvor jeg ender opp med å jobbe, og ikke minst hvilken karakter vi ender opp med på vår siste innlevering av bachelor i denne perioden. Tørr ikke å si for alltid, aner jo ikke hva som skjer senere i livet…

Takk for meg i kveld, nå skal jeg se en film, eller noe, så skal jeg sove og lade opp til en laaang dag i morgen. 

Vi snakkes!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg