Ikke helt forberedt på det

Jeg satt meg helt ytterste på den kalde metallbenken. Det var helt tydelig at jeg, slik som mange andre, ikke hadde vært hjemom siden solen stod som høyest på himmelen. Shortsen var kort, toppen var tynn og været var kaldt. Eller, kaldt var det ikke, men betraktelig kaldere enn da jeg kledde på meg i morges. Toget kom på terrongen, jeg gikk på. Folk satte seg her og der, men ingen ved siden av hverandre. Som den gode nordmann jeg er, satte jeg meg på en trerader helt alene. Har jo lært at det ikke er sosialt akseptert å sitte ved siden av noen andre, hvis det er ledig andre steder, uansett hvor mye jeg hater det.

Vi jobbet seriøst så lenge med bachelor i dag, helt til klokken åtte satt vi. Det er verdt det da, er bare dager til vi skal levere. Pluss at vi bestilte pizza, så det fungerte som en god motivasjon! Det var også veldig gøy å få gode tilbakemeldinger i dag tidlig! Vi fikk beskjed om at diskusjonen var kjempe bra, og det var den vi var mest stresset med. Så da slipper jeg litt mer av, og tenker at dette kommer til å gå bra til slutt. Livet kommer kun til å bestå av bachelor de neste par dagene, slik som i dag, men om vi får en bra karakter er det verdt det!

Håper dere har hatt en kjempe fin dag, solfylt eller regntung, eller en blanding som vi har hatt i dag!

Så snakkes vi i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg