Disse ønsker jeg meg

Reklame | Anonnselenker Nelly

Om det er en ting jeg har vært klar på siden jeg kom hjem fra Afrika, så er det at jeg trenger nye bikinier. God som jeg er til å planlegge, dro jeg ut for å shoppe bikini uka før jeg skulle dra, altså romjula. Ikke helt sesongen for bikini og badetøy, og jeg måtte egentlig bare nøye meg med det jeg fant. På New Yorker fant jeg to topper, de kostet 30 kr/stk, og var i str L og XL. Ettersom jeg faktisk ikke hadde noe valg, dro jeg de med meg. Å bruke 30 kr på noe som ikke de passet var ikke krise, da hadde krisen heller vært at jeg ikke hadde hatt noe å bade i, i Tanzania hvor luftfuktigheten fikk det til å føles som 40 grader. Ingen av toppene passet egentlig veldig bra, og ikke var de så fine heller. I tillegg ble jeg ekstremt lei av dem etter å ha brukt dem flere ganger i uken i 3 måneder. Så nå er jeg i full gang med bikini jakt. Jeg blir stadig overrasket over hvor vanskelig det er å finne klær jeg vil ha, og ikke minst hvor dyrt det er. Om jeg vil at neste lønning skal vare litt lenger enn én uke, må jeg nok begrense meg til to bikinier/badedrakter. 

I hvert fall, selv om jeg er litt skeptisk til å handle på nettet med tanke på størrelser og sånt, så har jeg tittet etter inspirasjon på nelly. Har kommet over noen som er ganske fine, så tenkte å dele de med dere. En ting som jeg synes var veldig praktisk varr at hvis man trykker inn på en topp eller bunn, så kommer det opp forslag på den andre delen under. Hvis det ga noe mening..? Uansett, så er det kjempe fint, så slipper man å lete opp og ned hele siden for å finne bunnen til den kjempe fine toppen.

1. her 2. her 3. her 4. her (Denne syntes jeg også var veldig kul i rød) 5. her 6. her 7. her

Jeg har skikkelig lyst på en badedrakt, det har jeg ikke eid siden barneskolen! Er bare litt upraktisk når det kommer til brunfargen da, og tror ikke jeg kommer til å bade så mye uten å sole meg, så vet ikke helt når jeg skulle brukt den i så fall. Får se hva det blir til, hadde vært skikkelig kult i hvert fall. Så begynner det å haste litt med å få tak i noe og, er nå det er badesesong. Plutselig er sommeren over, og da hjelper det ikke mye med ny bikini.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg