Har så mye energi

Fy søren for en digg følelse jeg har i kroppen akkurat nå! Klokken halv ti dro jeg hjemmefra, halv elleve var jeg i Oslo, og siden da har vi jobbet med bachelor. Vanligvis når vi er ferdige med bacheloren, er jeg helt tom for energi og klar til å kaste meg i senga når jeg kommer hjem. Nå, derimot, har jeg så sinnsykt mye energi. Problemet er jo bare at jeg ikke vet hva jeg skal bruke den på…

Når jeg er sånn her, trenger jeg egentlig å være rundt personer som matcher energinivået mitt. Men er vanskelig å vite hvordan folk har det før man møter dem, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vil ikke risikere å måtte sitte i en sofa resten av kvelden, og tanken på å dra hjem og se på Netflix er kanskje det minst fristende jeg kan komme på akkurat nå.

Fra Stine tenkte jeg at nå skal jeg være flink, jeg skal gå i stedet for å ta buss. Så jeg satt på mapsen, som jeg alltid gjør, og begynte å gå. Plutselig stod jeg på en stor plass, og stemmen fra mobilen ba meg gå både høyre og venstre. Jeg gikk til venstre, men der satt en gjeng med gutter som stirret veldig. Så før jeg forsøkte å gå forbi dem, tenkte jeg å prøve å gå høyre først. Etter mye om og men, kom jeg rundt et hjørne, og der var søren meg Oslo S. Så kom jeg meg frem til slutt, og hjem til slutt også!

Så får vi se hva kvelden bringer!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg