Det var lettere da

Et “jeg har akkurat våknet og skulle ønske dagen ikke trengte å starte på 3 timer” bilde!

Jeg har akkurat våknet, ligger under dynen og det absolutt siste jeg vil er å stå opp. I Afrika var jeg så utrolig flink på å ikke ligge i sengen, bare spratt opp så fort jeg hørte vekkerklokken. Dette kan ha noe å gjøre med at jeg som oftest måtte løpe på do med en gang jeg våknet, alternativet om å bare ligge i sengen var egentlig ikke til stede, men jeg skal spare dere for flere detaljer der. Eller så var det fordi det var skikkelig behagelig temperatur i rommet, akkurat sånn temperatur man vil våkne til. Man blir våken, men det er ikke for kaldt og ikke for varmt. Eller kanskje det var fordi Afrika var spennende, og jeg ville ut å oppleve landet, også var det en skikkelig bonus at jeg slapp å både re opp sengen og lage frokosten min selv. Mest sannsynlig var det en god blanding av alt. Ååh jeg savner egentlig Tanga skikkelig mye. Det var mye å klage over, som det alltid er når man er ekte nordmann, men så var det veldig mye bra og spennende også. Det var en helt annen livsstil, helt annen kultur. Vi var som kjendiser der nede. Barna løp etter bilene våre, vi hadde “privatsjåfør” overalt. Alle var så velkomne, og selv om vi ble stirret på overalt hvor vi gikk, så følte i hvert fall jeg meg veldig velkommen på nesten alle stedene vi dro,Det var tider det…

I dag tror jeg blir en veldig bra dag. Det er for det første sol og varmt ute, skal bli hele 27 grader, så skal jeg til Oslo for å skrive på bachelor. Selv om bachelor er litt dritt, synes jeg det er veldig koselig å jobbe med de andre jentene. Vi er et bra team, og jeg har stor tro på at dette vil gå veldig bra. Deretter skal jeg på kino og se dead pool. Jeg har hørt at den har fått god kritikk, så er veldig spent på hvordan den er. Men nå skal jeg komme meg opp og ut av sengen. Det er en ny dag, den skal utnyttes, og jeg må både spise frokost og dusje før jeg skal videre, så altfor god tid har jeg ikke. 

Vi snakkes!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg