Uken som gikk

Jeg hadde egentlig tenkt å poste dette i går, men ble liggende i senga og se på Netflix i stedet… Derfor kommer uken som gikk i dag. Det står “ukens”, men blir jo egentlig “forrige ukens” da.

Ukens høydepunkt: 

Ukens høydepunkt var definitivt bursdagsfeiringen min på lørdag. 17. mai var også helt fantastisk, men jeg er bare så letta for at bursdagen ble en sånn suksess. Jeg koste meg virkelig så mye!

Ukens nedtur:

Forrige ukes nedtur var definitivt da jeg skulle ta på meg kjolen på Disneyfesten, og fant ut at den ikke passet. Siden desember har jeg gått noen kilo opp i vekt, noe som har resultert i at jeg ikke var i nærheten av å få lukket den en gang. Det var en skikkelig nedtur, jeg ble kjempe lei meg, samtidig som jeg be skikkelig motivert for en sunnere livsstil fremover. 

Ukens dagdrøm:

Jeg får bare ikke lagt fra meg drømmen om å reise til California. Jeg tenker på det hele tiden, og hadde det ikke vært for at jeg er absolutt helt blakk, skal du ikke se bort ifra at jeg hadde bestilt meg en flybillett dit snart. 

Ukens craving:

Det er ikke noen hemmelighet at jeg elsker pasta. Jeg nevner det hele tiden, og fikk til og med pasta med pesto i bursdagsgave. Haha det må være en av de mest kreative bursdagsgavene jeg har fått. Det var kjempe fint pakket inn i en søt boks, og oppi lå både spaghetti, fancy grønn pesto og parmesanost. Søren at jeg ikke tok bilde! Denne uken har jeg spist, og cravet, så mye pasta. Jeg har alltid vært glad pasta. men denne uken var ekstrem.

Ukens innkjøp:

Ukens innkjøp må ha vært alt jeg handlet inn til bursdagen min. Hvem skulle trodd at det var så dyrt og arrangere bursdag? Jeg kjøpte inn alt av tallerkner, godteri, duk og ballonger. Det ble dyrt, og er grunnen til at jeg er veldig blakk nå, men det var virkelig såå verdt det!

Ukens låt: 

Call Out My Name – The Weekend

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg