Ikke så fornuftig

Noe av det verste med å være fyllesyk, er at det er selvforskyldt. Man føler seg skikkelig dårlig, har bare lyst til å ligge i senga hele dagen og synes synd på seg selv. Samtidig vet man at hvis bare alkoholinntaket hadde vært en smule mer fornuftig kvelden før, så hadde man ikke hatt det så fælt. I dag er en sånn dag, så det har mildt sagt skjedd veldig lite. Jeg har spist masse mat, som jo er forventet på slike dager, og har begynt på, og dessverre snart sett ferdig, sesong 2 av “13 reasons why”. Jeg var septisk til å se den, og var helt sikker på at den kom til å være mye dårligere enn den første, men foreløpig synes jeg den har vært mye bedre.

Kvelden i går var kjempe bra, og jeg koste meg skikkelig! Det var masse kule folk og god stemning, akkurat slik jeg ville ha det. Alle gavene jeg fikk var også kjempe fine! Folk er så kreative, blir nesten rørt når jeg ser hvor mye tid de legger inn i gavene. Jeg er så takknemlig for alle som gjorde den dagen så bra!

Håper dere også har hatt en super helg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg