Har pakket for en uke

Hadde du tittet oppi kofferten min og skulle gjettet hvor lenge jeg skal være borte, hadde du nok gjettet 1 uke. Minst. Jeg har tatt med klær til en hver anledning og ethvert vær, og må sikkert bytte outfit 3 ganger om dagen hvis jeg skal få brukt alt. Været er litt annerledes der nå, enn hva det pleier å være. Jeg har alltid reist dit rundt juletider, så er spent på å se London i en annen årstid også. Det er nå 4 timer og 45 minutter til vekkerklokken ringer. Alle sier alltid «du kan sove på flyet», så det er det jeg forteller meg selv. Om jeg klarer å sove på flyet, det er en annen sak. Mest sannsynlig klarer jeg ikke det.

Kofferten er i hvert fall pakket, sånn cirka. Alt det viktige jeg må ha med meg, men som jeg ikke har fått puttet i kofferten enda, ligger oppå. Så lenge jeg husker pass, mobil og penger burde det vel gå bra. Tror vel egentlig ikke jeg trenger pass lenger en gang?

Nå skal jeg lese litt Harry Potter, må jo avslutte kvelden med litt London inspirasjon, så skal jeg prøve å i hvert fall få meg 4.5 timer søvn. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å stå opp i morgen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg