Bedre vær i helgen

Bildet fra en dag med litt bedre vær

Jeg gikk ut døra, vinden slo mot meg og jeg skjønte at jeg nok hadde kledd på meg litt for lite. Hvordan skal man egentlig forholde seg til et så ustabilt vær? Haha føler meg utrolig norsk nå, snakker om været og sånt… Jeg og Ella snakket om det forrige uke, nordmenn og vær. Om sommeren klager vi på at det er for varmt, om vinteren er det for kaldt. Men på våren, de første dagene sola kommer frem, da tror jeg ikke det er mange som klager.

Jeg skulle for så vidt ha snudd og tatt på meg mer klær, for på vei hjem igjen regnet det. Med en t-skjorte under og kun en tynn sportsjakke utenpå var det mildt sagt kaldt. Det fikk meg ikke til å glede meg mindre til London i helgen. Jeg sjekker værmeldingen støtt, men det står heldigvis ganske stabilt på sol og 18-20 grader. Ikke aner jeg hvordan jeg skal pakke til det da, om det er shorts eller bukse vær. Får bare ta med alt jeg har av klær, så har jeg litt å velge mellom. Og mens jeg skrev det, kom jeg på at jeg må sette på en klesvask! Hvis ikke har jeg null sokker å ta med meg.

Resten av dagen i dag kommer til å gå til å pakke før i morgen, lage middag også prøve å slappe av litt. Jeg er litt stressa for denne forkjølelsen som driver og lurer. Den dukker litt opp her og der, og tror ikke det fantastiske klesvalget mitt i dag gjorde meg noe mindre tett i hvert fall. Jeg håper bare ikke flyturen blir for smertefull i morgen. Jeg får nok dotter i ørene fra før av, vil ikke kjenne hvordan det blir med forkjølelse i tillegg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg