Strålende sol

Selv om jeg elsker regn og dårlig vær, har jeg absolutt ikke noe i mot sol og blå himmel. Da jeg gikk hjem fra skolen i dag skinte solen fra nesten skyfri himmel, og selv om det blåste en del, kjentes det utrolig bra. Jeg får mest lyst til å sette meg ut i solsteken og lese en bok eller noe, men siden jeg måtte kledd på meg en del for ikke å bli syk, tror jeg kanskje jeg dropper det nå. Jeg gleder meg til sommeren kommer i hvert fall. Da blir jeg nok å sitte en del ute.

Jeg hadde musikk på ørene mens jeg gikk, og følte i grunn litt at jeg var med i en film med bakgrunnsmusikk. Jeg fikk en liten trang til å både danse litt og synge der jeg gikk, men da hadde jeg muligens ikke blitt oppfattet som helt frisk… Det var uansett ganske koselig å gå hjem alene, så kanskje jeg faktisk kommer meg en ut på en gåtur senere i dag.

Akkurat nå skal jeg slappe av en halvtime. Vi har jobbet lenge og bra på skolen i dag, så en halvtime synes jeg er fortjent før dagen går videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg