Sommerfugler i magen

Det er dårlig vær ute, og det gleder meg. Vi tok fri i dag, det er tross alt 1. mai og greier, og da er det skikkelig koselig med litt dårlig vær. Jeg har vel nevnt det før, men jeg bare elsker når det regner og jeg kan være inne og høre på regnet utenfor. Kanskje lese i en bok…

Om tre dager reiser jeg til London! Det føles helt uvirkelig, kanskje litt ekstra også fordi jeg reiser alene. Jeg har ingen å være gira med på samme måte som når man drar sammen. Det blir utrolig spennende å se om jeg koser meg eller kjeder livet av meg. Jeg tror det blir veldig bra. Jeg har litt sommerfugler i magen, og er litt smånervøs, men gleder meg mest. Det er foreløpig meldt fint vær der i helgen også, så det lover godt. Det skal bli deilig å koble helt ut, bare slappe av og gjøre som jeg selv vil. Kanskje gå litt turer i parken og sånt. 

Men, nå må jeg gå ned og lage noe frokost. Dagen kommer liksom aldri ordentlig i gang før jeg har fått i meg mitt første måltid.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg