Jeg tåler ikke dette klimaet

Det er noe med den tørre vinteren i Norge som hendene mine rett og slett ikke tåler. Helt siden jeg, for 4 år siden, helte varmt vann over hendene mine når det var mange minus ute, har jeg slitt med oppsprukket hud om vinteren. Om det er tilfeldig eller faktisk skyldes at jeg helte vann over hendene mine vet jeg ikke.

Og jeg innser at når jeg først nevner at jeg har helt varmt vann over hendene mine i kaldt vær, så kan folk lure på hva i all verden jeg driver med. Historien er egentlig ganske uinteressant. Jeg jobbet sent og skulle ut å kaste søppelet på slutten av dagen. Låsen på søppelkonteineren var fryst igjen, og jeg helte vann over for å få åpnet den. Det kom på hendene mine, og voila, jeg har slitt siden.

I Afrika var hendene mine, og huden generelt, helt fantastisk. Håret vokste fortere og brunfargen kom etterhvert den og. Jeg ønsker jeg kunne bo på et sted som har så fint vær året rundt. California er drømmen, og kanskje det blir en realitet en dag. Akkurat nå må jeg bare forholde meg til de sprukne hendene mine og fuktighetskrem i bøtter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg