En herlig dag

Hei!

I dag har jeg vært opptatt fra jeg stod opp og nesten til nå. Vi har nemlig vært i dåp i dag. Seremonien var utrolig fin, og ekstra spesielt var det å få være med på at 3 ungdommer ble døpt. Det har jeg kun vært med på en gang før. I tillegg til ungdommene, var det to babyer. Selvfølgelig fikk jeg lyst på barn selv også når jeg så de nydelige ungene. Jeg så på babyen mens jeg pratet med moren, og jeg smilte så hardt og så lenge at jeg helt seriøst fikk vondt i musklene i ansiktet. Jeg klarte bare ikke å slutte å smile. Kanskje det er jordmor jeg skal bli… Hadde vært fint å være så blid på jobb hver dag. 

De hadde dekorert så fint.Virkelig en liten prinsesse verdig. 

Jeg tror nesten aldri jeg har sett så mange kaker, som så så gode ut, samlet på et sted før. Jeg fikk lyst på alt, men følte jeg så vidt hadde smakt på noe før jeg var mett og litt småkvalm. Det jeg fikk smakt av kaker var helt nydelig, og jeg skulle ønske vi kunne delt opp den kakespisingen over flere dager slik at jeg fikk smakt på alle. Moren til barnet hadde bakt 3 av kakene, og de var så fine og så gode. Med barnet i sele på magen, har hun bakt og pyntet kaker hele uken. Synes hun har vært veldig flink.

De hadde laget et lykketre. Her kunne alle gjestene skrive noe hyggelig til dåpsbarnet, så kan hun se på det når hun blir eldre. Det synes jeg var en så god ide, og har fått inspirasjon til jeg skal holde dåp for mitt barn. Selv om det nok ikke blir før mange år da. 

Dagen har vært så fantastisk. Vi hadde nydelig vær, dåpsseremonien var kjempe fin og samlingen etterpå var så koselig. Det var god stemning, og jeg var veldig fornøyd med å endelig få hilst på dette nye tilskuddet til familien. 

Håper dere også har hatt en fantastisk dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg