Alt havner under senga

Om det er en ting jeg har skjønt nå er det: alt som ligger på gulvet, havnet til slutt under sengen. Altså, jeg tror nesten ikke det har noe å si om det er stort, lite, om det ligger rett ved sengen eller så langt unna man kommer. Siden november 2017 har jeg lett etter brillene mine. Jeg hadde slått meg til ro med at jeg aldri kom til å finne dem, og var minutter unna å bestille ny time for synstest forrige uke. Nå er jeg ganske happy med at jeg aldri fikk gjort det, sparte meg for noen 1000 der… Så kan du jo gjette hvor disse brillene lå. Jepp, langt under sengen. 

Jeg fikk virkelig en slags kraft over meg i stad, og har både ryddet rommet og tørket støv. Jeg har til og med vasket speilet mitt! Det har kanskje skjedd 2 ganger de siste 6 årene. Var på tide altså. 

Siden rommet mitt er så ryddig nå tenkte jeg at jeg kanskje, endelig, skal sette meg ned og skrive litt på bachelor. Jeg jobber egentlig bedre når det er ryddig rundt meg, føles litt lettere å konsentrere da. Når det kommer til bachelor derimot, er det alltid vanskelig å konsentrere seg. 

I kveld skal vi til Thea og Sebastian, det blir koselig. Ble ikke noe middag og kino, men jeg tror dette kan bli enda bedre. Deilig at det skjer litt. To kjærestepar og meg, akkurat sånn jeg liker det haha. Jeg har verken tid eller lyst til på kjæreste nå, er altfor mye jeg vil gjøre først. Sånn ting er nå, passer meg utmerket. Heldigvis er ingen av de andre så veldig oppå hverandre, så jeg føler meg ikke egentlig som 5. hjulet på vogna. Skal selvfølgelig prøve å ta en del bilder, så kan dere få ta litt del i kvelden også.

 

Jeg ser at det fortsatt er noen flekker på speilet, men jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal få de bort. Jeg vasket til den store gullmedalje i stad, og får jeg ikke litt muskler i armene etter den vaskingen, skjønner jeg ingenting… Det var virkelig ikke mer jeg kunne gjøre. Fikk meg en liten treningsøkt da, og sikkert brent en del kalorier også, så det var fint. Bare synd ikke speilet ble helt rent.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg