Det er lørdag

Da jeg våknet i går, var jeg sikker på at det var lørdag. Jeg gikk rundt i huset og skjønte absolutt ingenting da ingen var hjemme. I dag er det lørdag, og jeg føler meg helt ute av det. Jeg har foreløpig ingen planer i dag, og jeg kan nesten ikke huske sist lørdag jeg ikke hadde planer. Egentlig burde jeg jobbe litt med bachelor, for delen jeg er på nå er ganske vanskelig. Det er bare så vanskelig å få seg til å gjøre det, alt annet frister mer. Tiden går, klokken blir mer og mer hele tiden, og alt jeg har fått til i dag er å sette på en klesvask og re opp sengen. 

Egentlig hadde det vært koselig å dra på kino, men det er ingen av filmene som går nå som jeg egentlig vil se. Kanskje jeg uansett skal spørre om noen vil bli med. Kan lage en ordentlig koselig kveld ut av det. Først middag, så kino. Litt datenight med venninner. Ellers kunne rommet hatt godt av å bli ryddet også… Jeg får se hva dagen bringer. Kan ikke sitte inne hele dagen og se på netflix i hvert fall, får ingenting ut av det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg