Det er så flaut

Det regner, eller hagler, utenfor. Det er litt vanskelig å skille fra her jeg sitter. Mens jeg prøvde å titte ut, så jeg at vinduene mine virkelig trengs å vaskes, vet ikke når jeg gjorde det sist… 

Livet i senga er ganske bra akkurat nå. Jeg ser på “Grimm” på netflix, virkelig en serie å anbefale. Jeg har sett 2 og en halv sesong, og er kjempe glad for at jeg har like mange sesonger igjen. 

I stad dro jeg på butikken. Jeg hadde en ting i tankene, potetgull og dipp. Jeg synes alltid det er flaut å bare kjøpe usunne ting i butikken. Føler folk ser på meg og tenker at det er det eneste jeg spiser, selv om jeg vet at alle er for opptatt med seg selv til å ofre en tanke på hva jeg driver med. Uansett er jeg glad butikken jeg pleier å dra til har fått “self checkout”, da kan jeg i hvert fall bøye hodet, registrere varene mine kjapt, putte de i en pose og stikke. Er ingen som trenger å studere hva jeg handler. 

Nå som været ble så dårlig har jeg lyst til å se på Harry Potter. Føler liksom det hører til dårlig vær og sånt, selv om jeg egentlig burde spare det til London. Blir ikke mer riktig enn å se på Harry Potter i London… Det er kun en uke igjen til jeg skal dra, og jeg begynner å glede meg skikkelig. Alle ser litt rart på meg med en gang jeg sier jeg skal dra alene. “Skal du dra helt alene?”.  Jeg skjønner at folk synes det er litt sært, men samtidig tror jeg det er noe alle kunne hatt godt av. De fleste jeg har snakket med har etterhvert sagt at de synes det er litt kult. Satser på at de mener det og ikke bare sier det for at jeg skal føle meg bedre… Jeg gleder meg uansett kjempe masse, denne uka kan ikke gå fort nok. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg