Det ble ikke som jeg hadde tenkt

Et bilde av den veldig fine himmelen i går. Da jeg kjørte hjem fra jobb lyste himmelen opp i rosa, det var skikkelig fint! Uheldigvis fikk jeg ikke bilde av den knallrosa himmelen.

Kvelden i går ble ikke helt som jeg hadde håpet. Etter jeg kom til jobb begynte jeg å få feber og bli i dårligere form. Jeg ville uansett prøve meg en tur bort til bursdagen, var jo bare å ta et par paracet, så burde det gå greit. 

Etter ca en time, var jeg klar for å dra hjem. Jeg som hadde planer om å ta masse kule bilder, drikke et par cider og glemme litt at jeg ikke var i form, endte opp med å sitte i sofaen og ønske jeg kunne ligge i senga mi hjemme. Ikke fikk jeg tatt noen bilder heller.

Det var litt trist. Jeg var kjempe fornøyd med sminken min, og var tidligere på dagen ganske giret på bursdag. Jeg fikk i hvert fall sagt hei til bursdagsbarnet, var der lenge nok til å få en skikkelig kjip, allergisk reaksjon på katten hennes, også fikk jeg spist pølse og godteri. Haha, så sykt verdt det!

I dag skal jeg holde sengen. Kanskje kjøpe litt potetgull og sjokolade siden jeg synes så synd på meg selv… Okay, nå skal jeg slutte å klage.
Håper dere får en fantastisk dag, så blogges vi senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg