Egentlig ganske irriterende

Akkurat nå sitter jeg i sengen og nyter en kopp varm te. Etter jeg kom hjem fra Afrika var jeg veldig flink til å lage te om morgenen, men så dabbet det av etterhvert. Jeg synes det er utrolig koselig måte å starte dagen på, så tror jeg skal innføre det i morgenrutinen min igjen. Det var utrolig deilig og avslappende akkurat nå i hvert fall.

Været ser ikke ut til å bli det beste i dag heller, så da er det greit å vite at jeg blir sittende inne med bachelor. Vi har endelig fremført prosjektskissen, og skal nå gå i gang og skrive for ordentlig. Vi har seks uker på oss, så jeg er veldig spent på prosessen, og samarbeidet, videre. Tror det blir veldig bra, og har en følelse av at vi kommer i mål ganske greit.

Vi tok med PCen til Apple på lørdag, for å se om de kunne finne ut hva som er galt. Etter å ikke ha funket i 1,5 uker, begynte den selvfølgelig å virke når de skulle sjekke den. Hvor typisk er ikke det? De fikk ikke sjekket den ordentlig, men sa at det mest sannsynlig er hovedkortet som er defekt. Det kommer til å koste 3,500kr-5000kr å fikse den og ettersom den er 5 år snart, vurderer jeg å bare kjøpe ny i stedet. Det er dyrt og kjipt, men hvis jeg klarer å beholde neste like lenge, så er det verdt det! Den har funket hele helgen, men i dag, når jeg egentlig trenger den, har den streika igjen. Utrolig irriterende egentlig. Så da må jeg låne mamma sin PC, igjen, så jeg også kan være med å skrive bachelor jeg også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg