Når eksen får seg kjæreste

I går ble en morsom kveld. Vi hørte på sanger fra barndommen vår på vorset, det er alltid gøy. Enda morsommere er det når alle kan de samme sangene! Byturen ble litt kortere enn jeg hadde ønsket. Jeg hadde noen sko som virkelig gjorde vondt i bena. Siden jeg ikke klarte å gå skikkelig med de skoene, trodde vakten jeg var skikkelig full. Sånn gikk det til at jeg for første gang i mitt liv, ble kastet ut av et utested. Heldigvis hadde jeg ei venninne som kjørte den kvelden, så hun kom og plukket meg opp. Planen var egentlig å sove i Oslo, men er ganske glad for å våkne i egen seng i dag!

Dagen i dag kjenner jeg blir lite produktiv. Aller helst vil jeg stappe i meg en hel pizza og synes synd på meg selv. Ikke bare er jeg fyllesyk, jeg fant også ut at eksen har fått seg kjæreste. Det føles så rart, selv om jeg vet at vi ikke var riktige for hverandre, og det var jeg som ville gjøre det slutt. Det er så mange minner, turer og følelsen som er involvert i et forhold. Jeg trodde jo også en gang at det skulle bli han og meg. Det ble ikke sånn, men jeg håper virkelig de får det bra sammen. Han fortjener det. Jeg skal uansett bruke det som en unnskyldning for å spise masse mat og ligge i sengen hele dagen. Er lenge siden jeg egentlig har hatt en sånn dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg