Jentedag

Det var kjempe koselig med Ella og Thea i dag! Vi spiste ost og kjeks, og drakk vin. Praten gikk lett, og det var veldig fint å se Thea igjen etter så lang tid. Leiligheten var super fin! Akkurat litt sånn jeg ønsker at min fremtidige leilighet skal se ut! Følte jeg fikk vorset litt før kvelden også, så det var jo en bonus.

Jeg har så vidt rukket hjemom, fikset opp sminken litt og skiftet klær, før jeg er på vei ut igjen nå. I skrivende stund sitter jeg på toget til Oslo. Jeg elsker egentlig sånne her dager, hvor det skjer mye. Møte masse folk, løpe fra det ene til det andre… Føler dagene blir mer utnyttet på denne måten.

Nå gleder jeg meg til taco og fest. Tror dette blir en bra gjeng å feste med!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg