Trenger kun to for en bra kveld

I går var jeg på jentekveld. Hun ene som skulle være med ble dessverre syk. Jeg hadde gledet meg veldig til å se både henne og den nye leiligheten hennes etter å ikke ha sett henne siden jul, men er typisk denne årstiden å bli syk, så jeg forstår det godt. Håper vi kan ta det igjen til uka! Alle i dette huset er syke også, så er en slapp gjeng og lite som skjer om dagen. I går ble det bare meg og Ella, men vi trenger ikke flere for å få en god kveld. Vin, god mat, film og musikk. Jeg koste meg så masse! Det var egentlig en perfekt kveld for en småsyk sjel. Jeg er blitt så vant til å være i andres selskap, har delt rom med noen i 3 måneder, så selv når jeg er syk og vil slappe av så kjeder jeg meg alene. Da trenger man sånne kvelder hvor man kan slappe av med andre.

Jeg elsker de vennskapene hvor man ikke trenger å late som man har det bedre enn man har det. Man kan være seg selv, avslappet, selv om man har en litt kjip dag. Man gjerne i bedre humør utover kvelden uansett. Jeg blir veldig påvirket av de jeg er med, så er jeg med noen som er glad og har mye energi, så får jeg det selv også.

Akkurat nå er jeg så sliten og trøtt i øya, at jeg så vidt klarer å holde dem oppe. Tror nok det er denne forkjølelsen som tar på skikkelig, trenger at den går over snart. Jeg er heldigvis godt rustet med både nesespray og papir, så da venter en dag med mye Netflix og familietid i kveld. Blir ikke hæla i taket på meg, spesielt ikke med denne formen. Neste helg blir det mest sannsynlig en tur ut på byen. Jeg gleder meg masse, spesielt etter 3 mnd med kun african partying. Ikke at det ikke var bra altså, bare veldig annerledes. Også ganske kjipt å være fyllesyk i varmen. Håper jeg får gjort unna litt rydding i dag også, trenger å få sendt de klærne til Fretex så ikke de tar opp hele gulvplassen min.

Ha en fortsatt fin dag! Håper alle der ute klarer å holde seg friske, ellers har jeg den største medfølelse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg