Solnedgangen fra båten

Forrige uke var vi ute på sunset cruise. Jeg hadde tenkt til å poste dette da, men grunnet dårlig Internett ble det ikke noe av. Tenkte jeg kunne gjøre det nå i stedet. Vi var på en trebåt som kjørte ut på havet og der så vi på at solen gikk ned. Vi var først usikre på om det var verdt det, kan se solnedgangen fra stranden også, men det var helt utrolig. Ikke bare var solnedgangen fin, men følelsen av å være på båt, kjøre rundt noen timer, bade og være sammen som en gruppe før vi snart skulle hjem, var så fint. Jeg koste meg så mye at jeg begynte å gråte litt, haha. Den roen man får av å ligge på en båt ute på havet, kjenne bølgene under seg, himmelen lyser opp i pene farger… ubeskrivelig!

Jeg ser jeg har en øl ved meg hele tiden, men det ble ikke noe alkohol på meg. De andre kjøpte øl da jeg, etter 1 time, måtte snu hele båten tilbake til land fordi jeg måtte så fælt på do. «Big toilet or small toilet?» som han sa. Føltes ikke så bra at alle måtte komme opp fra vannet når de badet, fordi vi måtte kjøre meg på do, men så føltes det ekstremt bra når jeg endelig fikk gått og kunne nyte turen igjen!

Etter 3 dager hjemme, kjenner jeg at jeg allerede savner det! Åååh vil tilbake til sol og sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg