Sushi og 1 kilo tzaziki

Min 2. Hele dag hjemme i Norge er snart over. Denne uka har jeg hele tiden tenkt at skulle bli brukt på å spise mat og kose meg, noe jeg foreløpig har klart ganske greit. I dag fikk jeg besøk av en venninne. Det var så fint å se henne igjen etter 3 måneder borte. Elsker de vennskapene hvor man kan sitte ved siden av hverandre i sofaen og ikke si noen ting, det viktigste er at man er sammen. Det føltes heller ikke som jeg hadde vært borte i 3 mnd, så fort vi møttes var det like naturlig som det alltid har vært. Det første vi gjorde var å spise sushi, deretter tømte vi en hel pose potetgull + at vi kom godt ned i pose nr2. En kilo tzaziki har vi også klart å presse i oss.

For en utrolig bra dag dette har vært! Jeg har «kastet bort» hele dagen, akkurat slik jeg ville. Vi har bare spist mat og sett paradise hotel sånn at jeg kunne bli oppdatert på det. Heldige meg som har en venninne som vil se paradise på nytt med meg. Jeg har nesten kommet til dagens episode. Jeg har alltid fulgt med på paradise, er bare noe over det som gjør at jeg liker det veldig godt. Skikkelig deilig TV hvor man ikke må følge så nøye med, men heller kan kose seg med det mens man er litt sosial innimellom.

Jeg kjenner at jeg ikke er helt i form etter jeg kom hjem, har blitt ganske forkjølet. Det er kanskje bare å forvente når man går fra 35 til 3 grader på 24 timer… utrolig kjedelig, men heldigvis er det ikke så ille at jeg må holde senga. Jeg håper det er bedre til i morgen, da skal jeg være med en venninne når hun skal på jobbintervju, også skal jeg fortsette ryddeprosjektet mitt. Jeg har allerede en stor haug med klær jeg skal gi til Fretex, som ligger på gulvet, og en annen haug som skal gis til loppemarked. Veldig deilig å bli kvitt, også føles det fint å kunne gi til noen som trenger det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg