Absolutt ingenting

Altså, i dag har det virkelig ikke skjedd noe spennende! Jeg og roomien lå inne halve dagen grunnet dårlig mage, skal spare dere for flere detaljer der… Vi var i tillegg sånn passe fyllesyke, så et rom med aircondition fristet en del mer enn å ligge på et håndkle, i sanden, i stekende sol. Utover dagen ble vi begge bedre, så da joinet vi de andre på et rooftop hvor vi tok en drink og så på solen gå ned bak havet. Det var kjempe koselig!

I kveld måtte vi si ha det til et par av de som vi har bodd med i 3 mnd. Det er en rar, og uvirkelig, følelse å vite at vi kanskje aldri sees igjen. Det er rart å tenke på at vi alle har hatt våre egne liv, uten å vite at hverandre fantes, også plutselig har vi bodd sammen i 3 mnd. Vi har blitt «tvunget» til å bli kjent, da det ikke var så mye valg når vi var presset sammen på et så lite sted, og vi har virkelig kommet nære hverandre disse månedene. Vi har pratet om, og delt, både vanskelige hendelser, men også fantastiske minner som jeg kommer til å ta med meg resten av livet. Uansett om jeg kanskje aldri møter dem igjen, utgjør de hele denne opplevelsen, disse 3 mnd, og en stor del av livet mitt. Nå er det kun 3 dager igjen av dette eventyret. Snart er det tilbake til gamle vaner og kaldt vær. Men jeg gleder meg til det også! Jeg er bare så utrolig glad for at jeg dro hit og var med på denne reisen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg