Enda en solnedgang

Heisann!

Akkurat nå ligger jeg på hotellrommet, i aircondition og spiser doritos. Det er så utrolig deilig å ta litt pauser fra sola, jeg orker rett og slett ikke å ligge ute i sola hele dagen, selv om jeg vet at jeg snart skal hjem. Om noen minutter skal jeg få på meg noe klær, så skal jeg joine de andre på stranden så vi kan se solnedgangen sammen. Jeg håper virkelig det blir bra og at skyene holder seg litt borte så vi får den med oss. Om det er en ting jeg har sett mye her, er det nydelige solnedganger, de kommer jeg til å savne. Blir ikke helt det samme i Norge.

Dagen har blitt brukt på å steke i sola, bade og spise god mat. Savnet etter norsk mat er ikke like intenst her som det var i tanga. Her er det mye å velge mellom, og det meste jeg har spist har vært nydelig. Gleder meg allerede til å spise middag i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg